Voor kantoren2019-11-12T14:54:48+01:00

Voor kantoren en kantoordirecteuren

Een notariskantoor is een onderneming, ook al lijken maar weinig vakgenoten daar de nadruk op te willen leggen. Net als iedere ondernemer zit u met continuïteitsvragen die – zeker als het tegenzit – een flink deel van uw kostbare tijd kunnen opslokken. Hoe bind ik nieuwe klanten aan me, hoe hou ik de vaste lasten in bedwang, hoe organiseer ik het kantoor zo strak, maar ook zo klantvriendelijk mogelijk? Onderwerpen die niet direct met de inhoud van het werk te maken hebben, zoals pensioenen, verzekeringen en ICT krijgen vaak niet de hoogste prioriteit. Dankzij onze beknopte voorselectie van voor u en uw kantoor relevante diensten en producten kunnen we u veel werk uit handen nemen.

Alles op een rijtje

Persoonlijke en zakelijke verzekeringen, pensioenen, vakopleidingen, kantoorbenodigdheden, ICT, telefonie, cloud-diensten, het kantoorhandboek: bij ons vindt u het allemaal, tegen mooie kortingen. Wij hebben afspraken met leveranciers van diensten en producten voor u, uw kantoor én voor uw medewerkers. Dat scheelt u veel tijd aan het uitzoeken, offertes opvragen en het vergelijken van diensten en prijzen. Tijd die u beter kunt besteden!

Kan uw kantoor een werknemer twee jaar doorbetalen bij ziekte? Als u net bent begonnen met een kantoor kan een zieke collega een flinke aanslag zijn op de financiële buffer. En dan kunnen uw notarissen nog zo goed thuis zijn in het arbeidsrecht, dit is andere koek. Ook bij kantoren die al langer bestaan drukken de kosten van een zieke werknemer zwaar op de begroting. Balieplus werkt met gespecialiseerde verzekeraars voor alle soorten verzekeringen. We bieden verzekeringen tegen ziekte, arbeidsongeschiktheid, beroepsaansprakelijkheid, maar ook een auto- of inboedelverzekering. Betaalbaar (altijd met korting ingekocht), goed, en met dekking die specifiek is toegespitst op het notariaat.

Check hier alle verzekeringen voor notarissen, kantoor en medewerkers (en hun familie!)

Bij de loodgieter thuis lekt het ook en de kinderen van de huisarts zijn altijd ziek? Klopt, en notariskantoren hebben hun eigen bedrijfsrisico’s slecht onder controle, terwijl ze cliënten er dagelijks over adviseren. Bedrijfshulpverlening (BHV) klinkt ver van uw bed (hoort dat niet bij grote bedrijven?), maar wie heeft er een EHBO-diploma en kan reanimeren als een cliënt of collega het Spaans benauwd krijgt, en wie weet er hoe de brandblusser werkt? Het hebben van een BHV’er is wettelijk verplicht, net als het doen van een Risico Inventarisatie en Evaluatie (RI&E) voor een veilige werkomgeving. Voor notariskantoren is dat geen erg ingewikkelde opgave, zeker niet als u een workshop volgt van een van onze partners.

Alle risico’s die u verplicht moet inventariseren op een rijtje

Het paperless office is voor sommigen een droom, en voor de meesten is het nog ver weg. Dus papier, kantoorspullen, een dicteerapparaat of archiefmappen zijn allemaal hard nodig. Dankzij goede afspraken met leveranciers krijgen Balieplus-leden hun spullen snel en met flinke kortingen geleverd.

Nooit meer misgrijpen voor kantoorspullen

Gerelateerd nieuws

Pluspunten

  • Balieplus weet wat notarissen nodig hebben om te ondernemen
  • Balieplus selecteert het beste in de markt
  • Met Balieplus besparen notarissen op hun vaste lasten
  • Balieplus volgt de ontwikkelingen in het notariaat op de voet
  • Kortom: Balieplus helpt notarissen efficiënt ondernemen

Lid worden van Balieplus

De producten en diensten van Balieplus zijn beschikbaar voor alle medewerkers van een notariskantoor. Word ook lid en profiteer!

Meld je nu aan bij Balieplus!

Als we een voor u essentiële dienst of product niet aanbieden, laat het ons dan weten , dan onderzoeken we of we hem kunnen toevoegen.

Webinar: Introductie Raad van Commissarissen2020-06-18T16:05:29+02:00
Inhouse masterclass: Board Dynamics RvC2020-06-18T15:24:41+02:00