Uw kantoor heeft diverse afvalstromen, zoals restafval, (vertrouwelijk) papier en archiefvernietiging. Binnen de juridische wereld heeft u bovendien te maken met strenge regelgeving. Met de juiste container voor het juiste afval voldoet u aan de wet- en regelgeving én bespaart u geld. Balieplus Facilitaire Diensten regelt het allemaal voor u!
Ons aanbod in afvalverwerking op maat bestaat uit abonnementen en afroepdiensten voor onder andere:
Interesse? Neem dan contact met ons op. Wij informeren u graag over de mogelijkheden en zijn bereikbaar onder 070-2509185 of via info@balieplus.nl.
Naar aanleiding van uw wensen maken wij een afvalplan op maat. Nadat u ons aanbod hebt geaccepteerd, regelt onze gespecialiseerde servicedesk de overstap voor u. Ook daarna blijft onze servicedesk voor u klaarstaan, want totale ontzorging is ons doel.
Storingen, verlengen, vragen over facturen of iets wijzigen in het aanbod? Bel of mail ons! De desk is bereikbaar op werkdagen van 09.00 – 17.30 uur.
Ook voor bijvoorbeeld Energie, Telecom, Supplies & Solutions, Automatisering, Gebouwenbeheer, Mobiliteit en HRM heeft Balieplus Facilitaire Diensten interessante raamcontracten afgesloten.